Hidup Seorang Blogger | Pahang Blogger






Salam semua..HIDUP SEORANG BLOGGER adalah satu pertandingan SEO contest yang di datangkan khas oleh seorang blogger tersohor di Malaysia DENAIHATI.Cuba anda lihat komen entri beliau..phewwww..500 lebih.Beliau antara blogger yang saya hormati kerana pemurah dan suka mengadakan contest di samping hadiah yang di tawarkan agak lumayan.

Penyertaan saya dalam contest ini bukan untuk meraih hadiah kemenangan cuma sekadar rasa hormat mendalam saya terhadap beliau yang sudi menjadi follower blog kecil saya..terima kasih saudara..he he.Selain itu beliau antara orang paling awal menjadi follower saya di TWITTER .Pada siapa yang berminat untuk menyertai pertandingan ini sila layari laman web beliau kerana ada syarat-syarat tertentu yang beliau berikan di sini di samping itu jangan lupa war-warkan contest ini di twitter mahupun facebook anda.

Bercerita tentang "Hidup Seorang Blogger" tiada apa yang sangat menarik tentang blog saya.Saya mula mendaftar sebagai seorang blogger seawal 2008 ,kerana terikut-ikut dengan isteri saya yang terpaksa membuat sebuah blog untuk menyudahkan pengajian beliau di maktab perguruan .Rasanya ramai para guru yang tahu mengenai perkara ini.Setelah itu dalam ketidakfahaman lagi tentang blog maka terbiar begitu sahaja tanpa sebarang entri yang saya keluarkan.

Mula menulis seawal 2010 setelah jemu dalam laman forum yang saya sertai..saya cuba mencari wadah baru untuk saya menyampaikan pandangan,pendapat mahupun kisah hidup saya di ruang siber.Alhamdulillah setelah aktif berblogging ini ramai rakan baru yang saya dapat yang selalu komen di blog saya.Ada di antaranya yang pro mahupun kontra,tapi itulah adat berblogging..kita tidak boleh hanya mengharapkan semua orang  menerima penulisan kita.

Sekian buat masa ini ,saya akan sambung entri seterusnya mengikuti syarat pertandingan yang memerlukan saya mengadakan 2 lagi entri lagi selepas ini.Sesungguhnya yang baik itu semuanya datang dari Allah SWT jua,yang tidak baik adalah dari kita yang mungkin lupa.Semoga Allah jauhi saya dari rasa riak mahupun takabbur.Wassalam


2. Buat 2 entri wajib di blog ANDA dengan kata laluan “HIDUP SEORANG BLOGGER”. Kandungan entri adalah bebas dan kreatif serta jangan lupa backlink kepada Denaihati. Dua entri wajib mesti diterbitkan hanya pada 22/8 dan 29/8 sebelum jam 11.59pm.[DENAIHATI]


Posted by: Zulkbo zulkboCom Zulkbo Blog Updated at : Selasa, Ogos 17, 2010

28 Komen:

  1. @Rara

    Terima kasih daun keladi
    jangan lupa singgah lagi yek di sini?

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama18 Ogos, 2010

    salam,
    semoga anda berjaya

    :)

    BalasPadam
  3. Salam...

    Good luck.

    BalasPadam
  4. Blogger sampingan macam kome ni pun boleh join juge ke contest ini?..

    BalasPadam
  5. Salam..

    Good luck untuk bro zul ;)

    BalasPadam
  6. zulkbo rajin post entri cume maaf saya cakap kne rajin sikit balas komen2 khususnya komen2 yg berbentuk persoalan????
    kekadang ada rakan2 blogger terasa kecil hati kerana komen yg berbentuk persoalan tidak dijawab...maaf jika perkataan saya kurang sopan...

    BalasPadam
  7. @sahromnasrudin
    insyaallah saya akan cuba..
    terima kasih kerana menegur..

    BalasPadam
  8. salam aok,
    waaaaaaaaaaaa mcm best la pulak
    hehheeh...
    kalau otak ligat dan idea baik punya saya masuk okay, hehehhe...
    agak lembab pulak sejak 2 menjak nih
    hehehhe

    BalasPadam
  9. salam,
    Semoga berjaya... :)

    BalasPadam
  10. salam ramadhan...

    semoga bjaya! ;)

    BalasPadam
  11. good luck bro zul..
    dah lama tak join kontest denaihati kerana peserta semua otai2.. huhuhu

    BalasPadam
  12. Salam zul.. lama berjalan luas pandangan lama hidup luas pengalaman selamat maju jaya.

    BalasPadam
  13. semoga berjya bro..

    BalasPadam
  14. all da best :) Insyallah ada rezeki di bulan Ramadhan nie =]

    BalasPadam
  15. Insya allah mana tahu rezeki saudar zulkbo hehe

    BalasPadam
  16. @etomyam

    yang sebenarnya nak dapatkan
    back link,inlink dari blogger hebat di samping traffic..he he..2 in one

    BalasPadam
  17. @sop

    sop..selit2 dah la
    janji ada backlink @ inlink
    dari blog2 besar dan hebat
    kita boleh tumpang aura mereka.
    he he

    BalasPadam
  18. setakat ni sempat baca je..nak buat entri tak sempat..hehe

    good luck ya!

    Entri terbaru chekgu

    Kisah Salleh Gregor Samsa Hina Islam dan Plot Graf Ketamadunan Melawan Masa

    BalasPadam
  19. salam
    tak layak la nak join
    masih 0/10 lagi ni - wa wa waka waka

    BalasPadam
  20. @tehr


    alahai..ye ke bro..
    tak pe nanti dapat la tu
    blog anda semakin berkembang
    maju..insyaallah

    BalasPadam
  21. @donnyien

    For you also bro..well doned

    BalasPadam